Pracovní příležitosti: Prague European Summit

Od roku 2015 je Prague European Summit (PES) pravidelnou mezinárodní platformou pro diskuze o budoucnosti Evropské unie a zlepšení životů Evropanů. Summit pořádají Institut pro evropskou politiku EUROPEUM a Ústav mezinárodních vztahů (ÚMV) ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí ČR, Zastoupením Evropské komise v ČR a Úřadem vlády ČR. Hlavním cílem Prague European Summit je zajistit strategickou, otevřenou a podnětnou debatu mezi vysoko postavenými veřejnými činiteli, akademiky a zástupci podnikatelského a občanského sektoru (např. neziskových výzkumných či vzdělávacích organizací). Summit se koná v červnu kromě roku 2020, kdy proběhl v listopadu.

Více informací na webu EUROPEA, PES či IIR.

Manažer/ka Prague European Summit

Náplň pozice:

  • komplexní příprava mezinárodní konference, finanční a projektový management;
  • vedení a koordinace celého organizačního týmu a úzká spolupráce s týmy EUROPEUM a ÚMV;
  • příprava podkladů a účast na jednáních se strategickými partnery (MZV, ÚV, Zastoupení EK, …);
  • podpora strategického rozvoje summitu, především v programové oblasti;
  • mapování dostupných finančních zdrojů, vyhledávání a monitorování grantových/dotačních výzev, zpracování žádostí o dotace, komunikace s poskytovali grantů/dotací;
  • koordinace akcí v rámci Prague European Summit během roku.

Komunikační manažer/ka Prague European Summit

Náplň pozice:

  • vedení komunikace Prague European Summit (PES), tvorba a realizace komunikační strategie;
  • budování značky PES, propagace hlavního i vedlejšího programu;
  • správa sociálních sítí Summitu (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn) a dalších kanálů Summitu (především web);
  • komunikace s externími spolupracovníky: grafik, videomaker, fotograf atd.;
  • tvorba námětu a dohled nad tvorbou doprovodného multimediálního obsahu – publikace k Summitu, teaser, aftermovie apod.;
  • zastupování Summitu v médiích, udržování a budování vztahu s novináři;
  • monitoring médií a relevantních institucí;
  • správa back office (e-mailové schránky, webhosting);
  • spolupráce na žádostech o granty/partnerství a na fundraisingových aktivitách;
  • komunikace s mediálním partnerem/mediálními partnery.

Přílohy