Typ pozice: Placená práce
Lokalita: Praha
Termín nástupu: květen 2017
Člověk v tísni, o.p.s. otevírá pozici Asistent/ka ředitele. Asistent/ka zajišťuje kompletní organizační a administrativní podporu ředitele organizace a vedení celé jeho agendy.
Místo výkonu práce: Praha 2
Typ úvazku: 0,7 – 0,8 úvazku
Pracovní úvazek: na dobu určitou (s možností dalšího prodloužení)
Náplň práce:
-
Organizace schůzek, cestování, účasti na různých událostech a konferencích
-
Třídění elektronické pošty, samostatné vyřizování jednoduchých odpovědí
-
Vyřizování písemné korespondence, zajišťování překladů, příprava prezentací
-
Organizace pracovního časového plánu a koordinace všech povinností
-
Sledování dlouhodobých agend ředitele, připomínání termínů
-
Samostatné dotahování určených agend podle zadání a pokynů ředitele
-
Komunikace a spolupráce se všemi sekcemi napříč organizací
-
Organizace pravidelných setkání
-
Koordinace podpisů potřebných dokumentů
-
Příprava podkladů pro schůzky, účast na schůzkách a příprava zápisů ze schůzek
-
Spolupráce na projektech a ad-hoc úkolech
Požadujeme:
-
min. SŠ vzdělání
-
zkušenosti na obdobné pozici výhodou
-
výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem, další jazyky výhodou
-
znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
-
výborné organizační a komunikační schopnosti
-
samostatnost, proaktivitu, zodpovědnost
-
řidičský průkaz B
Nabízíme:
-
zázemí stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností
-
práci, která má smysl a díky níž můžeme pomáhat
-
neformální a přátelské prostředí
-
možnost profesního a osobního rozvoje
-
25 dnů dovolené
-
možnost využití dětského klubu pro děti od 2 let
Jak se přihlásit?
Vážené zájemce prosíme, aby zaslali CV a motivační dopis prostřednictvím zeleného tlačítka “Apply” v následujícím odkazu: https://inhiro.com/job/id/11403, nejpozději do 21. 4. 2017. Jako předmět e-mailu uveďte “Asistent/ka ředitele”.V případě zájmu o bližší informace napište na adresu lucie.rydvanova@clovekvtisni.cz. Odpovíme Vám do 3 týdnů od uvedeného data. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.